Beauty Tip of the Day

Dan mintalah pertolongan (kepada Allah) dgn jalan sabar dan mengerjakan
sembahyang; dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kepada orang-orang yang khusyuk.

Al-Baqarah 2:45

2010-09-01

Negative.

Salam.



Tadi Ai call. Pastu kakak tuh angkat. Seb bek. PEnat call tapi asek asek ta dapat cakap ngan kakak tuh. Mood nak call pulak ta datang hari hari. Jawapan dia negative. Ai kena tolak kuar.





Sekarang ni kan. Ai rasa sangat pathetic. Da la tade boipren yang boleh tenangkan Ai. "Syg, sbr ea. Syg carilah kerja ke. Kerja lagi best." *dengan suara yang mencairkan*  Haish. Berangan betul. Ta de nya orang nak cakap cenggituh. Pastuh, belajar sekerat jalan pulak tuh. Siap kena tendang tendang lagik ngan universiti. Tatpe. Kertas nombor dua jek. Nombor satu da lepas. Tapiii. Berterabur duit Ai terbang terbang tau! Siapa nak ganti, ha? Kalau Ai tau, I pergi guna duit Ai simpan dulu tuh beli kete. Lagi bagus. Leh cari boipren hari hari.  Padan muka Ai!



Urm. Tu lah. Siapa suruh merajuk ngan ibu. Tanak pergi jumpa doktor pagi tadi. Kan dah. *tade kaitan kot*


Esok, Nak kemas bilik. Barang barang yang konon konon ta nak kuarkan dari beg sebab nanti kena bawak balik universiti boleh disumbat sumbat masuk almari. Kalau orang Johor, diorang kata gerobok.


Lepas tu nak kerja. Cari duit banyak banyak. Pastuh beli kereta. Pastuh nak cari boipren. Pastuh kawen! Eh. Kalau nak buat susunan ni tunggang terbalik pun okay gak. Kerja pastuh beli kereta pastuh kawen pastuh cari boipren. Ha camni boleh tak? 


Okah! dah siap taip. MAcam bahasa kanak kanak darjah mana tah. Rosak BM.  


P/S : tinok. ai tak letak satu emoticon pun. Sila rujuk post sebelum inih.








....................................................................................................





2 comments:

Misz SeroJa said...

segala yang berlaku pasti ada hikmah..
pasti ada rancangan yang lebih baik untuk kak wani daripadsaNYA..
be strong..
berusaha!!!
sayang kak wani..=)

CaHaya said...

thanks. doakan yep.
sayang kamoo juga. <3

You know what’s beautiful?

Your eyes blinking, your pupils dilating when you’re euphoric, the curve of your smile, the shade of your teeth, the arch of your back, the fingers typing, the breathing thing you do, the thoughts. Your thoughts. How you think is beautiful; how a thought comes to mind is…a miracle, how you operate, how you are; just you. In every sense of the word; all your blood cells, neurons, organs, your limbs, your soul. You are breathtaking, mashaa’Allaah.


:D

You can’t control the things that happen to you but you can control the way you react to them. It’s all perception.
You Again (Movie)

41568319681