Beauty Tip of the Day

Dan mintalah pertolongan (kepada Allah) dgn jalan sabar dan mengerjakan
sembahyang; dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kepada orang-orang yang khusyuk.

Al-Baqarah 2:45

2016-03-19

Kenapa nak kahwin?

Salam.
I'm writing this in an upset mood.
Kenapa nak kahwin? Kalau nak anak, kahwinlah. Kalau taknak, takyah kahwin. Ada laki ni buat perabis duit je. Tak pun ganggu emosi je. Dah ada anak bini, tinggalkan anak bini tengah tengah malam gi rayau naik motor, naik keta. Minum konon. Kat rumah takle buat air sendirik?ALLAH s.w.t. Tak cakap pun xde laki takle masuk syurga.

Thanks and have a nice day!

Keep praying and stay calm.
-Nor Alwani Binti Amran-

Sent from my Sony Xperia™ smartphone

You know what’s beautiful?

Your eyes blinking, your pupils dilating when you’re euphoric, the curve of your smile, the shade of your teeth, the arch of your back, the fingers typing, the breathing thing you do, the thoughts. Your thoughts. How you think is beautiful; how a thought comes to mind is…a miracle, how you operate, how you are; just you. In every sense of the word; all your blood cells, neurons, organs, your limbs, your soul. You are breathtaking, mashaa’Allaah.


:D

You can’t control the things that happen to you but you can control the way you react to them. It’s all perception.
You Again (Movie)

41568319681