Beauty Tip of the Day

Dan mintalah pertolongan (kepada Allah) dgn jalan sabar dan mengerjakan
sembahyang; dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kepada orang-orang yang khusyuk.

Al-Baqarah 2:45

2010-09-12

Edisi dengki dengan kakak.

Salam.

Seronok betul ada kakak tu sakat sakat I hari ini. Kasihan dia bosan. Kakak, apa kata kakak study? Nama pun student kan? I dah tak student jadi dah boleh kahwin. hehe. Geditt. Liver with flower happy. **translation yang rosak**

Pape pun, 41568319681 lah kakak! Tah camne tetiba sejak kakak dah pindah dari us ke uk, cam rapat lak. Funny. Padahal dulu satu kuliah je time sem 1 matrix dulu. Macam selalu nampak belakang tudung kakak jep. haha. 


p/s: tengah tak rajin nak taip pasal 2 syawal. nanti nanti lah ye. KENA cerita.






No comments:

You know what’s beautiful?

Your eyes blinking, your pupils dilating when you’re euphoric, the curve of your smile, the shade of your teeth, the arch of your back, the fingers typing, the breathing thing you do, the thoughts. Your thoughts. How you think is beautiful; how a thought comes to mind is…a miracle, how you operate, how you are; just you. In every sense of the word; all your blood cells, neurons, organs, your limbs, your soul. You are breathtaking, mashaa’Allaah.


:D

You can’t control the things that happen to you but you can control the way you react to them. It’s all perception.
You Again (Movie)

41568319681