Dan mintalah pertolongan (kepada Allah) dgn jalan sabar dan mengerjakan
sembahyang; dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kepada orang-orang yang khusyuk.

Al-Baqarah 2:45

2010-10-09

Mahu juga.

Salam.

Saya tak faham. Jadi saya salah faham. Tetapi saya mahu faham. Saya tidak suka salah faham. Kerana saya mahu faham. Jika tidak faham, tidak semestinya saya tidak boleh terima. Saya mahu terima seadanya. Tetapi lebih elok jika saya faham, Kerana saya juga boleh terima seadanya.

Berilah saya peluang untuk faham. Atau belajar untuk faham. Saya mahu faham. Kerana saya sudah serik untuk salah faham.

Saya sudah tak tahu nak cakap apa. Nanti orang salah faham. =(






2 comments:

Anonymous said...

tidak mengapa..
biarkan mereka salah faham..
asalkan saya faham dan tidak ikut serta salah faham.

-saya atas talian-
;p

Noru Amran said...

terima kasih kerana faham.
tetapi apa yang awak faham?

saya pun atas talian. =)

You know what’s beautiful?

Your eyes blinking, your pupils dilating when you’re euphoric, the curve of your smile, the shade of your teeth, the arch of your back, the fingers typing, the breathing thing you do, the thoughts. Your thoughts. How you think is beautiful; how a thought comes to mind is…a miracle, how you operate, how you are; just you. In every sense of the word; all your blood cells, neurons, organs, your limbs, your soul. You are breathtaking, mashaa’Allaah.


:D

You can’t control the things that happen to you but you can control the way you react to them. It’s all perception.
You Again (Movie)

41568319681