Beauty Tip of the Day

Dan mintalah pertolongan (kepada Allah) dgn jalan sabar dan mengerjakan
sembahyang; dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kepada orang-orang yang khusyuk.

Al-Baqarah 2:45

2010-05-23

Suara.

Salam.

Kusangka panas hingga petang, rupa-rupanya hujan di tengahari.

Akhirnya orang itu bersuara juga. Xtau kenapa, hujan turun lagi. Kenapa aku LR? Apa perasaan? Kenapa tak share? =)

Nak cakap, nanti salah cakap. Maka, lebih baik diam. =)

Semoga segalanya akan berjalan lancar. Untuk masa-masa yang akan datang. Selamanya.

Maaf usaha ku tak nampak hasil langsung. Rasa useless kali ini. Tak ada pun takpe. Tapi tu lah. Nak datang jugak kan. Sibuk-sibuk. =)





Dalam mana-mana keadaan pun, kalau orang tu betul-betul kenal anda, dia akan faham setiap tindak-tanduk anda. *hands off*

Dan aku kena bersedia dari sekarang. Sedikit demi sedikit. Berani buat, berani tanggung walaupun berat sangat rasa hati. Hidup ini penuh dengan risiko. Alwani, redhalah.









No comments:

You know what’s beautiful?

Your eyes blinking, your pupils dilating when you’re euphoric, the curve of your smile, the shade of your teeth, the arch of your back, the fingers typing, the breathing thing you do, the thoughts. Your thoughts. How you think is beautiful; how a thought comes to mind is…a miracle, how you operate, how you are; just you. In every sense of the word; all your blood cells, neurons, organs, your limbs, your soul. You are breathtaking, mashaa’Allaah.


:D

You can’t control the things that happen to you but you can control the way you react to them. It’s all perception.
You Again (Movie)

41568319681