Dan mintalah pertolongan (kepada Allah) dgn jalan sabar dan mengerjakan
sembahyang; dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kepada orang-orang yang khusyuk.

Al-Baqarah 2:45

2010-05-05

Saya sayang awak, awak tau tak?

Salam.

Saya sayang awak. Awak tahu tak?



Saya dah tak tahu macamana lagi nak tunjukkan pada awak yang saya sayang kan awak.

Saya tak mungkin akan belikan awak pulau untuk awak diami.
Atau belikan awak rose ball.
Atau belikan ipod itouch.
Atau belikan jersi original Arsenal.
Atau belikan beg camping yang besar2.
Atau carikan awak kasut yang hilang.
Atau hantar awak buat pembedahan liposuction atau buat satu gym dan sediakan trainer peribadi untuk pastikan perut awak dah tak buncit.
Atau buat kenduri yang jamu nasi minyak semata-mata sebab awak mengidam.
Atau isikan akaun bank awak dengan trillion dolar UK.

Atau pergi lawat awak hari-hari.
Atau pergi cari Hlovate.
Atau pergi cari CIA atau FBI untuk trace awak kat hospital mana supaya saya dapat lawat awak walaupun awak tak bagi sebab saya teringin sangat nak jumpa awak.
Atau pergi majlis graduasi awak.
Atau sediakan modal dan surat-surat semua untuk perniagaan awak.
Atau pergi jauh-jauh dari awak sebab awak suruh saya pergi jauh-jauh.
Atau tolong carikan gadis/jejaka sebagai teman hidup awak.

Tak. Saya takkan(mampu) buat semua itu.

Tapi apa yang saya dapat buat hari-hari adalah doakan supaya awak sihat dan bahagia selalu di samping keluarga yang tercinta.
Dan saya doakan kita dapat berjumpa semula di SYURGA ALLAH yang kekal abadi di akhirat nanti.

Saya nak awak tahu, walaupun saya/awak tak message atau call atau jumpa atau waiem awak/saya sehari, dua hari, seminggu, dua minggu, berbulan2 atau bertahun-tahun sekalipun, saya sayang kan awak.

Tak bercakap tak bermaksud benci. Saya memberikan awak peluang untuk rindukan saya. Sebab saya rindukan awak. =P

P/S : kalau awak baca, post ini untuk awak juga. =)




No comments:

You know what’s beautiful?

Your eyes blinking, your pupils dilating when you’re euphoric, the curve of your smile, the shade of your teeth, the arch of your back, the fingers typing, the breathing thing you do, the thoughts. Your thoughts. How you think is beautiful; how a thought comes to mind is…a miracle, how you operate, how you are; just you. In every sense of the word; all your blood cells, neurons, organs, your limbs, your soul. You are breathtaking, mashaa’Allaah.


:D

You can’t control the things that happen to you but you can control the way you react to them. It’s all perception.
You Again (Movie)

41568319681