Beauty Tip of the Day

Dan mintalah pertolongan (kepada Allah) dgn jalan sabar dan mengerjakan
sembahyang; dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kepada orang-orang yang khusyuk.

Al-Baqarah 2:45

2010-05-24

Rabu itu.

Salam.

Rabu itu, I kena marah kat KL Sentral. Dah lama tak kena marah gak ni. Ngan orang tu. Owh, Epa, U ketawa ea, I kena marah hari tu. I tak kisah. Ada junior I yang lain suka marah I juga. Dia kata, dia suka marah I sebab dia sayangkan I. Jadi, u alls, marahlah I banyak-banyak. At least I tahu u alls sayangkan I. Haha. Cam tak cukup kasih sayang je kan. cukup cukup. I dah dapat yang cukup. Haha. =P


Dalam happy happy rabu itu juga lah kan, I dapat 1 berita ni. Yang lama disimpan simpan dikepam kepam tapi tak taulah dah jadi pekasam ke belum. Tentang seorang sahabat ni. Yang tak boleh tahan nya, orang yang tak tahu pape tau dulu dari I. I orang ke3. Cis, murka I. Tapi takpe takpe. At least I tau jugalah kan. Akhirnyaaa, U gtau juga. U yang merangkap BFF I, sahabat, kakak, mother, semua semua lah kan. Moga U kuat. I tau U kuat. Tuf. Moga ALLAH beri kekuatan untuk U. Dan moga segalanya berjalan lancar untuk U. U tau kan I sayangkan U. =)

No comments:

You know what’s beautiful?

Your eyes blinking, your pupils dilating when you’re euphoric, the curve of your smile, the shade of your teeth, the arch of your back, the fingers typing, the breathing thing you do, the thoughts. Your thoughts. How you think is beautiful; how a thought comes to mind is…a miracle, how you operate, how you are; just you. In every sense of the word; all your blood cells, neurons, organs, your limbs, your soul. You are breathtaking, mashaa’Allaah.


:D

You can’t control the things that happen to you but you can control the way you react to them. It’s all perception.
You Again (Movie)

41568319681