Dan mintalah pertolongan (kepada Allah) dgn jalan sabar dan mengerjakan
sembahyang; dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kepada orang-orang yang khusyuk.

Al-Baqarah 2:45

2010-06-08

It is the jamming.

Salam.

I have a lot to be shared. tapi my brain is like having some sort of difficulties to synthesis all the stories and conclude it into a nice piece. haha. Ayat putar belit. Agaklah. Taip-taip lepas subuh. Sedangkan tidur tak cukup. Tettt...

Umum tahu yang I tengah kat ada kurusus kursus untuk tenaga pengajar Kem Permata pintar Negara di U kesayangan I. Dan Kem PpN ni, akan diadakan akhir tahun ini. iaitu pada 29 November - 17 Disember. Nanti I story banyak2 pasal program ini.Sekarang ni I nak cerita apa I rasa.

Aoa I rasa? I rasa stress~ Haiyooo. I jam. Dah lama tak pergi kurusus macam ni. So macam it differs dari MPPB. Cumanya, kelmarin pagi, ada ice breaking, kena buat cheer. Ok. Kat sini, bila time grouping buat discussion, we all kena discuss ikut subjek. Maths ada 3 subjek. Which is Probability and Game Theory(mine and ni baru first time nak buat subjek ni), Criptology dan Mantik. So, sebab macam semua macam blank nak buat cheer apa, and I paling ingat cheer cluster C yang macam gedik2 tu, maka, walla, cheer tu je yang I ajar. Hahaha. Yang We are cantik eeehhh, We are hebat ah ah. I dah buat perangai gedik I. Habislah.Nasib baik group members I jenis tak kisah. I boleh menggila lagi lah maknanya. Lalala~

Cuma, tu lah, bila time presentation, kalau nak ikut siapa yang volunteer nak present, group group Maths ni mesti antara tercorot. meaning last last lah. 3rd last ke... 2nd last ke... Kena buat sesuatu. Kena bagi orang nampak orang Maths. Tapi tu lah. I bukan orang yang jenis goreng2 kalau present. Eh, apsal ada tapi kat situ? Alasan je semua tu. Ok, Cahaya, semangat okeh!




No comments:

You know what’s beautiful?

Your eyes blinking, your pupils dilating when you’re euphoric, the curve of your smile, the shade of your teeth, the arch of your back, the fingers typing, the breathing thing you do, the thoughts. Your thoughts. How you think is beautiful; how a thought comes to mind is…a miracle, how you operate, how you are; just you. In every sense of the word; all your blood cells, neurons, organs, your limbs, your soul. You are breathtaking, mashaa’Allaah.


:D

You can’t control the things that happen to you but you can control the way you react to them. It’s all perception.
You Again (Movie)

41568319681