Beauty Tip of the Day

Dan mintalah pertolongan (kepada Allah) dgn jalan sabar dan mengerjakan
sembahyang; dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kepada orang-orang yang khusyuk.

Al-Baqarah 2:45

2009-07-17

jgn sedih2. (2)

smlm dpt msg lg.
insan itu sedang berjuang bermula pagi tadi.
YA ALLAH, selamatkan lah dirinya. Permudahkanlah urusannya.

semalam juga.
sangat risau lepas tu.
kacau2 datuk seri.
maaf datuk seri sebab saya ganggu anda.

Tuan bilik, saya minta maaf selama beberapa hari ni banyak menyusahkan anda.

Tadi, Zaini singgah Uk. Lunch kat luar. Thanks for visting, Zaini. N terlepas waktu Zuhur. Dah janji dah nak jumpa ms Zuhur.
Adik, sgt2 minta maaf.

Hari ni, ponteng kelas lagi.
Alwani. kenapa anda sangat bermasalah ni?

rindunya kat abgku. mesti dia tgh pening2 ngn psm. Abg. berusaha!!!

Mr sumbody tgh keje. Berusaha jugak!!!

Bila blog ni nak ceria balik?

No comments:

You know what’s beautiful?

Your eyes blinking, your pupils dilating when you’re euphoric, the curve of your smile, the shade of your teeth, the arch of your back, the fingers typing, the breathing thing you do, the thoughts. Your thoughts. How you think is beautiful; how a thought comes to mind is…a miracle, how you operate, how you are; just you. In every sense of the word; all your blood cells, neurons, organs, your limbs, your soul. You are breathtaking, mashaa’Allaah.


:D

You can’t control the things that happen to you but you can control the way you react to them. It’s all perception.
You Again (Movie)

41568319681