Beauty Tip of the Day

Dan mintalah pertolongan (kepada Allah) dgn jalan sabar dan mengerjakan
sembahyang; dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kepada orang-orang yang khusyuk.

Al-Baqarah 2:45

2010-01-29

Saya sakit.

Salam.

Yup. Saya sakit. Salah satunya, sakit rindu.


RIndu nak cerita banyak sangat perkara kat Encik Celcom. Pastu kena bebel ngan Encik. Pastu kena marah ngan Encik. Pastu gaduh pastu baik balik ngan Encik. Pastu gaduh balik. 

Rindu nak ngadu kat Villa pastu dimarahi dan dibebel Villa. 

Rindu nak YM lama2 n cerita banyak2 kat Aina. Pastu ketawa2. Pastu cerita lagi.

Rindu nak YM lama2 pastu pasang webcam dan tunjuk baju baru semua kat Zaira. Lepas tu cerita macam-macam.

Rindu nak berborak lama2 kat fon ngan adik Iwan. Rindu saat2 ditarbiah adik Iwan.

RIndu bertukar2 pendapat dengan Izwan. 

Rindu nak msg, YM, atau skype ngan Akmal. Pastu kena bebel and kena marah ngan Akmal.

Rindu nak YM sampai kul brapa tah ngan Udean. Pastu Udean bagi pendapat2 dia semua.

Rindu nak bual2 ngan bulat. Pastu terkena ngan bulat. 

Rindu nak berlakon ngan Hazim. Pastu ketawa. Pastu Hazim marah sebab asyik2 saya spoilkan lakonan.

Rindu nak borak macam2 dgn Ella. Pastu ngadu macam2. Rindu masa dulu dalam bilik masing2 macam stress tapi tgur msg2 kat YM. Padahal satu bilik. 

Rindu nak cerita macam2 kat Teh. Pastu Teh membebel. RIndu nak gaduh ngan Teh. Merajuk semua tu. 

Rindu nak tau khabar dak kecik Atin itu. Rindu zaman seharian main teka-teki ngan dia semata2 taknak dia boring. 

Rindu nak cerita macam2 kat Mimah. Pastu jwb macam2 soalan Mimah.

Rindu nak bergaduh2 ngn Aizat. RIndu nak dgr dia warning macam2. Nasihat macam2. Macam seorang bapak. 

Rindu nak gosip ngn dak kecik nama Atiqah itu. 

Rindu nak jumpa adik2 aras. 

Rindu nak jumpa adik2 PPSM.

Pastu dengar macam2 cerita mereka. "Kak wani, tau x..." "Kak wani, hari tu..."

Rindu nak jumpa adik2 FC KMNS.

RIndu nak buli2 Gomok. Pastu tengok Gomok buat muka pandang slack. N then sambung tidur semula. 

T_T


Tapi... saya tak rindu nak dimarah ibu n bapak. sebab x suka. Nanti jadi stress. Hehe.


Ya. Saya sakit. Nak lari dari semua2 ni. 


Kalau saya ada duit dan ada kenderaan dan tahu memandu kenderaan itu, mesti dah pergi BP mall, Ayer Keroh, Tanjung Malim, Dungun, Changlun, Skudai, Okayama, Wisconsin, USU, Cyberjaya. Tapi tapi tapi. Itu hanyalah KALAU.  


I really hoped so. 

Rasa macam nak menangis. 


Ya ALLAH Ya TUHANKU, berikan daku kekuatan.


6 comments:

::SizuKa:: said...

waa..ramainya kenalan akak..jeles ai.hihi~

CaHaya said...

haha. gimik je tuh.
akak kan nakal.
so sgt ramai org akan bebel2 bg nasihat mcm2. =P

chimqera said...

wawawa. kak wani rindu saya tak?

*ku suka menyemak. hihi*

:nadiah ruza:

^_s::a::s::a_^ said...

ramainyew org yg dirindui...
maksudnyew..msti ramai juga yg merindui k.wani kan~
hihihi

CaHaya said...

chimqera:
haruslah. kan ada adik2 ppsm tu. nak tulis nama sorang2, kang ada yg tercicir lak. so, akak bundal kan jep. leh x? hehe.

sasa:
hahaha. akak rasa akk je kot yg over2 nk rindu. diorg biasa2 jep. =P

aina_best said...

rindu wani jugak!!

You know what’s beautiful?

Your eyes blinking, your pupils dilating when you’re euphoric, the curve of your smile, the shade of your teeth, the arch of your back, the fingers typing, the breathing thing you do, the thoughts. Your thoughts. How you think is beautiful; how a thought comes to mind is…a miracle, how you operate, how you are; just you. In every sense of the word; all your blood cells, neurons, organs, your limbs, your soul. You are breathtaking, mashaa’Allaah.


:D

You can’t control the things that happen to you but you can control the way you react to them. It’s all perception.
You Again (Movie)

41568319681