Beauty Tip of the Day

Dan mintalah pertolongan (kepada Allah) dgn jalan sabar dan mengerjakan
sembahyang; dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kepada orang-orang yang khusyuk.

Al-Baqarah 2:45

2009-11-03

Serius semula.

Salam.

Macam macam and macam dah jadi sejak dua tiga empat menjak ini. Apa jadi? Hahaha. Hanya yang tahu yang tahu. Che' malas nak cite. Yang penting, dah selesai. Terima kasih kepada yang tahu. Yang marah. Yang geram. Yang nasihat. Yang bagi semangat. Kat che' ni. Dan juga Yang masih percayakan Che'. Alhamdulillah. Syukur kepada Yang Maha Esa. So, mood sekarang? Gembira. Dan kembali serius. Dan dah baik balik dengan Encik Celcom. =) Alwani, Studylah weyh. Exam minggu depan. Dok melagho jek. Yufi ada lagi satu paper? *Jeles2*

Yang berlegar2 di fikiran:
-Asimen Simulasi
-Lab Forecast
-Exam Simulasi
-Exam Forecast
-Skrol
-surat Jpa, KPT
-cuti2 lepas exam
-kereta oh kereta. Aidah nak tamiya.=P
-Kodiang
-jln2 ngn een kat KL

Lewat malam semalam. Ada satu pengajaran yang tak boleh dilupakan. Sampai bila2, Alwani, kamoo kena ingat ok?
kdg2 kan, menjauhkan diri dr seseorg adlh perlu. mungkin mcm putus ukhwah kan. tp, adlh lbh penting utk kita jg diri kita dr difitnah. Daripada mencemarkan nama sendiri. Baik menjauh. =)
Dan kali ini kena keras hati. Kena jauhkan diri. Berusaha!

Oh. Lagi satu. Lately, SANGAT MALAS nk on YM. Blogging pun malas. FB pun mls. Kalau rindu, Buzz je kat YM tu. klu ada, adalah. =) Lalala~

Ok2. Sambung study.

Wassalam.

No comments:

You know what’s beautiful?

Your eyes blinking, your pupils dilating when you’re euphoric, the curve of your smile, the shade of your teeth, the arch of your back, the fingers typing, the breathing thing you do, the thoughts. Your thoughts. How you think is beautiful; how a thought comes to mind is…a miracle, how you operate, how you are; just you. In every sense of the word; all your blood cells, neurons, organs, your limbs, your soul. You are breathtaking, mashaa’Allaah.


:D

You can’t control the things that happen to you but you can control the way you react to them. It’s all perception.
You Again (Movie)

41568319681