Beauty Tip of the Day

Dan mintalah pertolongan (kepada Allah) dgn jalan sabar dan mengerjakan
sembahyang; dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kepada orang-orang yang khusyuk.

Al-Baqarah 2:45

2009-10-27

Elpi.

Salam.

Alhamdulillah. Hari ni che' sihat. Tak kena serang sakit kepala. Petang atau malam nanti sakit balik lah tu. Gara2 banyak sangat tengok Belle ni. Aiyo Belle. Kenapalah kamoo ni cun sangat? Ha. dah merapu dah ni. =)


Ok. Sambung. Apakah Elpi? Elpi ni nama glamor untuk LP (Linear Programming). Kalau sebut Elpi rasa cam comel dan kurang stress. Neways, Semalam exam Elpi. Hahaha. Nak ketawa golek2 jap. Okayh. Serius balik. Camne ngan Elpi? Hohoho. Haruslah che' berjaya menggoreng Elpi lalu membungkusnya dengan 'cemerlang gemilang terbilang'. Alert: 'cemerlang gemilang terbilang'. dan bukan cemerlang gemilang terbilang. Lain kan tu. Nanti mesti bila Dr tengok jawapan che', Dr cam sangat terkedu dengan ke'cemerlang'an che. Lalala~ Biarlah. dah lepas dah pun. Moga, ada lah yang betul juga kan. =)


Dan sekarang, ada beberapa kerja tertunggak yang melibatkan ulang2 kuar masuk blok. Yay. Jalan2. Asyik memerap dalam bilik je lately. Sangatlah tiada life. Dan semangat nak study subjek lagi dua itu. (sebab Elpi dah kena bungkus). Ngeee~ Berusaha!


Dan... Semalam beli sandal baru. *Check balik poket.* Nasib baik ada lagi duit dalam poket. Kalau tak, tinggal tulang je lah che' ni. Erk? Tinggal tulang? Impossible. 


Nanti nak buat review tentang sem 1 ni. Ya. Saya pelajar sem 1. Pelajar Tahun 1. Tapi tak perlu buat SPKG cam pelajar tahun 1 yang lain. Well... tengok orang lah. =P


Sekian. Itu sahaja untuk Elpi. Wassalam.



No comments:

You know what’s beautiful?

Your eyes blinking, your pupils dilating when you’re euphoric, the curve of your smile, the shade of your teeth, the arch of your back, the fingers typing, the breathing thing you do, the thoughts. Your thoughts. How you think is beautiful; how a thought comes to mind is…a miracle, how you operate, how you are; just you. In every sense of the word; all your blood cells, neurons, organs, your limbs, your soul. You are breathtaking, mashaa’Allaah.


:D

You can’t control the things that happen to you but you can control the way you react to them. It’s all perception.
You Again (Movie)

41568319681