Beauty Tip of the Day

Dan mintalah pertolongan (kepada Allah) dgn jalan sabar dan mengerjakan
sembahyang; dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kepada orang-orang yang khusyuk.

Al-Baqarah 2:45

2009-10-01

Cabaran bulan oktober.

Salam.
Tersebutlah kisah.
Semalam kira belanjawan. Update buku akaun. Whoa. Sangat banyak belanja masa bulan September. Dan bulan2 yang lepas. Duit asyik keluar sahaja. Kalau orang lain ada lah jugak masuk, kan? Ini, kita takde duit masuk. Pastu berlagak cam kaya banget. Isk3. Tak senonoh punya perangai Sedarlah, Alwani!

Maka, ada satu cabaran menanti untuk bulan Oktober ini. Che' dicabar oleh Teh. Akan ku buktikan kat Teh. Teh tengoklah nanti. Haaaa~ Moga berjaya. Dan kesannya, duit cukup sampai abis belajar nanti. Ni pun yuran kolej RM776.00 tak bayar lagi. Tak elok hutang2 ni. Makin keringlah akaun saya. Belum lagi termasuk trip yang bertunda2 tu, n yg konon2 gathering kat klia tu. Entah dapat pergi entah tidak.

Sekian.
Papepun, tts~

P/S: tts=tenang2 selalu.
P/P/S: nak g pd.

2 comments:

Anike MK said...

ish2...
harap ramadhan dpt mengajar erti berjimat cermat..

p/s: mcmlh aku ni berjimat sgt...=p

sama2 berusaha yek..

CaHaya said...

hohoh. ramadhan agk berjimatlah jugak. cume cm byk beli brg keperluan. tu yg tersasar sikit tu.

p/s: sam2 berusaha juga~

You know what’s beautiful?

Your eyes blinking, your pupils dilating when you’re euphoric, the curve of your smile, the shade of your teeth, the arch of your back, the fingers typing, the breathing thing you do, the thoughts. Your thoughts. How you think is beautiful; how a thought comes to mind is…a miracle, how you operate, how you are; just you. In every sense of the word; all your blood cells, neurons, organs, your limbs, your soul. You are breathtaking, mashaa’Allaah.


:D

You can’t control the things that happen to you but you can control the way you react to them. It’s all perception.
You Again (Movie)

41568319681