Beauty Tip of the Day

Dan mintalah pertolongan (kepada Allah) dgn jalan sabar dan mengerjakan
sembahyang; dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kepada orang-orang yang khusyuk.

Al-Baqarah 2:45

2011-01-18

Tiramisu.

Salam.

Hoh. I bukan nak cakap pasal kek tiramisu. Sebab I tak suka kek tiramisu nih. Lemak manis berkrim. Nanti buat I lagi gumok. Dan Coffee. I tak minat sangat coffee coffee nih. Kat rumah minum Kopi Radix jek.

I nak cakap pasal cite Tiramisu yang kat tv3 tuh. Dulu jam 6.30 ptg. Bolehlah tengok kejap sambil dinner sambil tungu Maghrib. Skang dah tukar jadi jam 7.00 petang. Memang dah ditakdirkan untuk I tak dapat tengok cite nih kot. Sebab kalau tengok cite nih, nanti I nangis. Sedih! Tadi tertengok. Nasib baik rabun. So kalau tak pakai spek tak nampak. Haha.!

Okeh, Tu je nak cite. Jumpa lagi!

Oh ye. I tengah nak kumpul duit. Misi seterusnya nak makan ezkim Haagen Dazs pulak! Sebab tak pernah makan. And ada orang cakap cakap pasal ezkim ni buat I rasa nak rasa. Hehe.

Kalau tak ikhlas, buat apa pun tak jadi. Usaha doa tawakal.

No comments:

You know what’s beautiful?

Your eyes blinking, your pupils dilating when you’re euphoric, the curve of your smile, the shade of your teeth, the arch of your back, the fingers typing, the breathing thing you do, the thoughts. Your thoughts. How you think is beautiful; how a thought comes to mind is…a miracle, how you operate, how you are; just you. In every sense of the word; all your blood cells, neurons, organs, your limbs, your soul. You are breathtaking, mashaa’Allaah.


:D

You can’t control the things that happen to you but you can control the way you react to them. It’s all perception.
You Again (Movie)

41568319681