Beauty Tip of the Day

Dan mintalah pertolongan (kepada Allah) dgn jalan sabar dan mengerjakan
sembahyang; dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kepada orang-orang yang khusyuk.

Al-Baqarah 2:45

2011-01-14

Saya applied force bhgi ngn cross sectional area.!

Salam.

Ya. Saya applied force bhgi ngn cross sectional area.!
Dalam erti kata lain saya stress. Tak caya? Gi bukak buku Fizik tuh. Check. haha, Saya ada bukti okeh. Yang bawah ni orang yang ada Degree (Fizik) Dan Masters(Fizik Gunaan - Tenaga Suria apa tah) yang bagi okeh. Kalau salah, gi marah dia. Haha LAGI. Tiba tiba cam mesti orang tu amuk sebab tak tahu dia Masters apa. Sorry. Saya kalau nama nama panjang panjang nih susah nak ingat. Kakak nya course sampai sekarang tak ingat. Radiasi apa tah. Alamak. Silap. keselamatan sinaran dan nuklear lah. Jauh tuh.

The dimension of stress is that of pressure, and therefore the SI unit for stress is the pascal (symbol Pa), which is equivalent to one newton (force) per square meter (unit area), that is N/m2. In Imperial units, stress is measured in pound-force per square inch, which is abbreviated as psi.

Namun, saya telah diberi peluang untuk mengikut kepala sendiri dan membuat keputusan. Maka, saya akan ikut kepala saya. Muahahahahahahahaha.

Ok. Takdelah kejam sangat. Ada lah juga tanya tanya orang. Supaya taklah keputusan itu teruk sangat. If teruk lah. Setakat ini okeh je. *bangga sekejap* Diorang yang cakap okeh tau.

Semoga segalanya berjalan lancar. Nebes, Seteress. Semua pun ada. haha.

Kalau tak ikhlas, buat apa pun tak jadi. Usaha doa tawakal.



No comments:

You know what’s beautiful?

Your eyes blinking, your pupils dilating when you’re euphoric, the curve of your smile, the shade of your teeth, the arch of your back, the fingers typing, the breathing thing you do, the thoughts. Your thoughts. How you think is beautiful; how a thought comes to mind is…a miracle, how you operate, how you are; just you. In every sense of the word; all your blood cells, neurons, organs, your limbs, your soul. You are breathtaking, mashaa’Allaah.


:D

You can’t control the things that happen to you but you can control the way you react to them. It’s all perception.
You Again (Movie)

41568319681