Beauty Tip of the Day

Dan mintalah pertolongan (kepada Allah) dgn jalan sabar dan mengerjakan
sembahyang; dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kepada orang-orang yang khusyuk.

Al-Baqarah 2:45

2009-09-04

selamat ulangtahun sayang.

4 september 2009. bermakna dah 21 tahun syg ku itu. eh eh, silap. 20 tahun. 2009-1989=20. dah tua dah kamu ye. tp, xbesar2 pun. bila nk besar cm saya ini??? =) Sila mkn byk2 ya.

Fatin Awanis ku cyg, moga pertambahan umur ini, menjadikan dirimu bertambah kuat menghadapi hari2 yang mendatang. Moga dikau bahagia dunia akhirat. Moga dikau sentiasa bahagia dan gembira. Amin. Jgn nakal2. Akak boleh nakal. Atin xle. =P
Bila nak date ni... Ari tu Atin nak blanje akk kn kn kn?
lalala~


Pastu, Atin utang akk dokumentari akk lagi. Hohoh.


dak kcik yg nakal.


Selamat Ulang tahun Sayang...

Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas

Walau hanya dengan dakapan di angin lalu
Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa
Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita

Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang

Rentaslah langit cita cita mu

Harap nanti kita 'kan bertemu

Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang

Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan

Aku hanya inginkan engkau setia

Kerana setia yang mencipta bahagiamu



2 comments:

echa said...

kak wani,tu kat fatin yg sakit tu ye?

CaHaya said...

iyep. yg itu.

You know what’s beautiful?

Your eyes blinking, your pupils dilating when you’re euphoric, the curve of your smile, the shade of your teeth, the arch of your back, the fingers typing, the breathing thing you do, the thoughts. Your thoughts. How you think is beautiful; how a thought comes to mind is…a miracle, how you operate, how you are; just you. In every sense of the word; all your blood cells, neurons, organs, your limbs, your soul. You are breathtaking, mashaa’Allaah.


:D

You can’t control the things that happen to you but you can control the way you react to them. It’s all perception.
You Again (Movie)

41568319681