Beauty Tip of the Day

Dan mintalah pertolongan (kepada Allah) dgn jalan sabar dan mengerjakan
sembahyang; dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kepada orang-orang yang khusyuk.

Al-Baqarah 2:45

2011-02-02

Haha. Haha. Haha.

Salam.

Kalau dah tahu menda tuh nak jadi, nape tak cakap awal awal? Fine, saya salah. Sebab tak gitau awal awal kan. Saya kan TAKDE KERJA kan. Lepas nih, lantak korang lah kan. Siapa lambat, nasib kau. Lantaklah konsep family tuh. Yang penting nak kerja siap, kan? So, takyah ah jaga hati orang dah kan?

Huh. Malas dah. Maaf di atas segala kesulitan. 

Kalau tak ikhlas, buat apa pun tak jadi. Usaha doa tawakal.








You know what’s beautiful?

Your eyes blinking, your pupils dilating when you’re euphoric, the curve of your smile, the shade of your teeth, the arch of your back, the fingers typing, the breathing thing you do, the thoughts. Your thoughts. How you think is beautiful; how a thought comes to mind is…a miracle, how you operate, how you are; just you. In every sense of the word; all your blood cells, neurons, organs, your limbs, your soul. You are breathtaking, mashaa’Allaah.


:D

You can’t control the things that happen to you but you can control the way you react to them. It’s all perception.
You Again (Movie)

41568319681