Beauty Tip of the Day

Dan mintalah pertolongan (kepada Allah) dgn jalan sabar dan mengerjakan
sembahyang; dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kepada orang-orang yang khusyuk.

Al-Baqarah 2:45

2011-02-27

eh, awak!

Salam. hei awak.! awak dah buka blog saya. meh baca saya bebel. bacalah. semalam, jumaat malam, saya rasa sedih. tapi sedih tu lain macam. dilema pun ada. macam diluah mati emak ditelan mati bapa. punyalah cari orang orang nak ngadu. abang, kakak, adik, jerit jerit mana awak?, tapi... heh. semua tak jawab. lagi bertambah tambah sedih. sampai dah setinggi banjaran titiwangsa dah. heh. taklah. gunung korbu je pun. last last, orang yang tak dijerit jerit juga yang bersengkang mata, minda, jiwa nak baca saya bebel bebel. awak pergi mana tah? dahlah SAYA dilema. last last diri sendiri gak yang kena sedapkan hati sendiri. penat lah nak cakap cakap kasi hati sedap. eh, eh, awak pernah kena camtu eaaa. tapi tulah. camtulah semalam. sedih. last last pagi ini bangun, macam... entah. satu je nak cakap dengan awak, yang awak sibuk sibuk nak susah susah msg orang tu buat apa? ALLAH kan ada. takyah guna kredit pun. heh. ok. dah siap. thanks.

No comments:

You know what’s beautiful?

Your eyes blinking, your pupils dilating when you’re euphoric, the curve of your smile, the shade of your teeth, the arch of your back, the fingers typing, the breathing thing you do, the thoughts. Your thoughts. How you think is beautiful; how a thought comes to mind is…a miracle, how you operate, how you are; just you. In every sense of the word; all your blood cells, neurons, organs, your limbs, your soul. You are breathtaking, mashaa’Allaah.


:D

You can’t control the things that happen to you but you can control the way you react to them. It’s all perception.
You Again (Movie)

41568319681