Dan mintalah pertolongan (kepada Allah) dgn jalan sabar dan mengerjakan
sembahyang; dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kepada orang-orang yang khusyuk.

Al-Baqarah 2:45

2010-12-19

dear diary.

dear BLOG. i missed talking to people. rindu nak bual bual dengan orang lain tanya updates semua dengan senang hati. rindu nak dengar orang bercerita dan bukannya dapat jawapan 'TANYA MENGALAHKAN polis bukit aman' atau 'ntah' atau tiada respon langsung atau jawapannya yang saya dah memang tahu. kalau macam itu, saya tak perlu nak tanya dah. blog, saya sedih. saya sayangkan mereka. saya nak tahu cerita mereka. saya tak kisah pun kalau mereka langsung tak kisah saya hidup ke dah tiada ke, tapi saya rindu nak dengar kisah mereka. saya tahu. saya jahat. kadang kadang orang text, saya tak reply. kadang kadang saya tak tahu nak kata apa. nak jawab apa. jadi saya diamkan diri. sebab taknak apa yang saya kata sakitkan hati orang lain. blog, saya sedih. saya tak suka bagitau awak saya sedih. tapi, saya sedih. SAyA benci sangat bila airmata kuar. BENCI.

No comments:

You know what’s beautiful?

Your eyes blinking, your pupils dilating when you’re euphoric, the curve of your smile, the shade of your teeth, the arch of your back, the fingers typing, the breathing thing you do, the thoughts. Your thoughts. How you think is beautiful; how a thought comes to mind is…a miracle, how you operate, how you are; just you. In every sense of the word; all your blood cells, neurons, organs, your limbs, your soul. You are breathtaking, mashaa’Allaah.


:D

You can’t control the things that happen to you but you can control the way you react to them. It’s all perception.
You Again (Movie)

41568319681