Beauty Tip of the Day

Dan mintalah pertolongan (kepada Allah) dgn jalan sabar dan mengerjakan
sembahyang; dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kepada orang-orang yang khusyuk.

Al-Baqarah 2:45

2013-03-23

Apa pun tak boleh

Sakit hati betul. Nak kahwin pun tak boleh. Orang ni nak kahwin lah orang tu nak kahwin lah. Org dh pilih date tu elok sebab anniversary. Pastu ada orang sibuk je. SEbab guwa marah sangat guwa tampar pipi guwa do ploh kali. Biar mampus. tapi tak mampus pun. Jari pun dah patah kot. Bagus kan.

Thanks!

May you have a great day~

No comments:

You know what’s beautiful?

Your eyes blinking, your pupils dilating when you’re euphoric, the curve of your smile, the shade of your teeth, the arch of your back, the fingers typing, the breathing thing you do, the thoughts. Your thoughts. How you think is beautiful; how a thought comes to mind is…a miracle, how you operate, how you are; just you. In every sense of the word; all your blood cells, neurons, organs, your limbs, your soul. You are breathtaking, mashaa’Allaah.


:D

You can’t control the things that happen to you but you can control the way you react to them. It’s all perception.
You Again (Movie)

41568319681