Beauty Tip of the Day

Dan mintalah pertolongan (kepada Allah) dgn jalan sabar dan mengerjakan
sembahyang; dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kepada orang-orang yang khusyuk.

Al-Baqarah 2:45

2009-06-27

harapan.

Ya ALLAH.
mlm smlm mcm nk luluh hatiku.
airmata dah berjejeran...
Ya TUHANku kau sembuhkanlah adikku itu.
aku tak mampu melihatnya kesakitan.
aku sedih bila tau dia sakit lagi...
kiranya penyakitnya itu tiada ubatnya, kau berikanlah kekuatan kepada dirinya.
perjalanan hidupnya masih jauh.
Berikanlah dia peluang untuk melanjutkan pelajarannya agar dapat dia berbakti untuk ibu bapanya, agama dan bangsa.

Aku sayang kaum keluargaku, adik2ku, kakak2ku, abg2ku, sahabat2ku...
moga mereka sentiasa dalam peliharaanmu.
dan dalam keadaan sihat sejahtera.
Amin.

Sesungguhnya engkau Maha mengetahui perasaan setiap hamba-hambaMu dan setiap apa yang kau lakukan.
Aku hanya mampu berdoa.

tim tau tu rs mcm nak g terbang ke kelantan jek...
sgt xsdap ati...
trus call bulat...
tp dh jnji ngn org...
arini ade keje...
esok pun ade...
boleh tak kalau nak tinggalkan sume keje tu n g kelantan terus?

kalau satu hari awak nak menangis,
bagitau saya.
saya tak janji nak buat awak tersenyum,
tapi saya boleh menangis bersama awak.

kalau satu hari awak ada masalah,
bagitau saya.
saya tak janji nak bagi awak penyelesaiannya,
tapi awak boleh kongsi dengan saya.

kalau satu hari awak mahu berjalan pergi,
bagitau saya.
saya tak janji untuk halang awak pergi,
tapi saya boleh berjalan bersama awak.

kalau satu hari awak perlukan seseorang untuk mendengar cerita awak,
bagitau saya.
saya janji akan ada untuk awak.

tapi...

kalau satu hari awak perlukan saya & saya tiada...

mungkin kerana saya lebih memerlukan awak.


YA ALLAH...
pagi ni lak...
dapat tau aisyah tgh demam kt umah...
(T_T)

No comments:

You know what’s beautiful?

Your eyes blinking, your pupils dilating when you’re euphoric, the curve of your smile, the shade of your teeth, the arch of your back, the fingers typing, the breathing thing you do, the thoughts. Your thoughts. How you think is beautiful; how a thought comes to mind is…a miracle, how you operate, how you are; just you. In every sense of the word; all your blood cells, neurons, organs, your limbs, your soul. You are breathtaking, mashaa’Allaah.


:D

You can’t control the things that happen to you but you can control the way you react to them. It’s all perception.
You Again (Movie)

41568319681