Beauty Tip of the Day

Dan mintalah pertolongan (kepada Allah) dgn jalan sabar dan mengerjakan
sembahyang; dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kepada orang-orang yang khusyuk.

Al-Baqarah 2:45

2009-06-05

cuti sekolah~

memandangkan cuti sekolah menjelang tiba,
maka, tersebutlah kisah, pada ahad lepas rombongan keluarga bertolak g kedah.
kat kedah beberapa hari, ku sempat wat beberapa lawatan kecil-kecilan.
then, ari rabu pagi g perak lak.
esok, akan kepulangan ke rumah.

owh2.
lupa nak mintak kak ani siramkan rabu.
abislah nanti rabu marah lagi.
dahlah esok dah ari sabtu dah.
abislah. abislah.
tapi esok lepas tghari baru tolak balik kot.
hahah.

semalam sgt seronok.
macam2 buat.
macam2la sgt.
kul 11++ g pekan khamis.
shopping~

then kul 2++ g kawen.


hubungan yang suci dan tulus.


makan nasi minyak.
padanlah beberapa ari ni dah dua orang dak kcik dok bising suh kawen.
nak makan nasi minyak.
rupa2nya sebab smlm dpt makan nasi minyak.
amek berkat.
ish. berangan.
keje pun belum lagi.


now and forever.


pastu semalam g taman.


tanduk gerbang.

owh2.
terjumpa ini.


penting. masuk exam sejarah.


amek2 gmbr.
klu sungai ada anak sungai.
tasik pun ada anak tasik ek?


anak tasik.


tasik dah tak macam tasik.
cam bendang jek.
sebab ada pokok2 ape tah.
hee~
xblaja pertanian knal2 pokok. =P


tasek takong?


tgh seronok manaip2.
tiba2 brooooorrrr....
eh cmtu ke bunyinye.
alah yang bunyi orang sembur2 nyamuk naik trak kecik kementerian kesihatan punya itu.
kelam kabut selamatkan barang2 kesayangan.
baju baju!!!
baju baru angkat.
tapi apakan daya, rumah kampung kan ade lubang2 kat tepi atas dinding.
jadi masuk umah jugak.
suffocating..
uhuk2.


itu sahaja cerita saya untuk kali ini.
eh2.
jap2.
tengok gambar ni jap.


fokus kat yang berwarna hitam n putih itu.



dah beli bangles baru!!! yay. kaler itam n putih n pink. beli kat mid ari tu. tapi pink kat umah. kesian pinky xdpt interframe.
tapi xpe, lain kali k.
nanti baru cite pasal pegi mid aritu.
psk.
maafla beberapa arini, post2 ku cam daily life nye story jek.
nanti akn tmbh2 yg informatif skit.
ok2.
itu sahaja kali ini.
sekian.
=P


No comments:

You know what’s beautiful?

Your eyes blinking, your pupils dilating when you’re euphoric, the curve of your smile, the shade of your teeth, the arch of your back, the fingers typing, the breathing thing you do, the thoughts. Your thoughts. How you think is beautiful; how a thought comes to mind is…a miracle, how you operate, how you are; just you. In every sense of the word; all your blood cells, neurons, organs, your limbs, your soul. You are breathtaking, mashaa’Allaah.


:D

You can’t control the things that happen to you but you can control the way you react to them. It’s all perception.
You Again (Movie)

41568319681