Beauty Tip of the Day

Dan mintalah pertolongan (kepada Allah) dgn jalan sabar dan mengerjakan
sembahyang; dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kepada orang-orang yang khusyuk.

Al-Baqarah 2:45

2012-04-25

Bye.

I don't wanna get myself involved in alumni SESERI anymore.
Org lain nak buat, baik bagi org lain buat, kan? Lagipun, I ni kerani je. Belajar Maths je. Mana ada belajar tere tere medic lah, farmasi lah. Kerja pun, bukan kerja business exec apa apa tah. SPM pun bukan straight A's. Masuk matriks je. Tak de masuk U tere tere cam orang lain. Buat Masters pun separuh jalan. Kalau cakap pun, orang tak dengar. Tak pandai bagi talk. Orang xsemangat bila dgr kita cakap kan.
Bye.

Rindu nak berprogram.

Might as well I work hard to study my chemistry instead. Tu lagi penting. Kena dapatkan A+.

Takpun, buat biskut je kan. Ok biskut coklat dah habis. Nak lagi.

1 comment:

cik kotak said...

mcm merajuk je kak wani..ade konflik dlm alumni ke?

You know what’s beautiful?

Your eyes blinking, your pupils dilating when you’re euphoric, the curve of your smile, the shade of your teeth, the arch of your back, the fingers typing, the breathing thing you do, the thoughts. Your thoughts. How you think is beautiful; how a thought comes to mind is…a miracle, how you operate, how you are; just you. In every sense of the word; all your blood cells, neurons, organs, your limbs, your soul. You are breathtaking, mashaa’Allaah.


:D

You can’t control the things that happen to you but you can control the way you react to them. It’s all perception.
You Again (Movie)

41568319681