Beauty Tip of the Day

Dan mintalah pertolongan (kepada Allah) dgn jalan sabar dan mengerjakan
sembahyang; dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kepada orang-orang yang khusyuk.

Al-Baqarah 2:45

2009-05-25

isnin again.

pg td dgn sgt smgt bjln2 dgn ibu. jln je? bit by bit lah. mane boleh terus lari 20 km. xp maka, berjlnlah dgn ibu. n watlah rutin harian. n akhirnya, berjaya abiskan novel syaba. naza!!! akk dh abis bc dah. yay. dan terbitlah byk sgt keinsafan dalam diri. tp xnk tulis dlm post ini. post akn dtg. bila rasa sgt tak tahu nak buat ape. maka, wujudlah post itu.

ok2 smbg. 23hb bitdi naem n miny.24 bitdi zaira lak. 25 bitdi ecah. lupa2. syawal 21 hb. moga mereka2 ini dikurniakan umur yg pjg. murah rezki, gembira slalu. success always. bahsia dunia akhirat. amin.

moga jugak. adik2 xkira lah adik kndung ke, angkat ke, tolak ke dpt smbg pmbljrn dgn cemerlang n dpt give back to the masyarakat ISLAm sesungguhnya. amin.

alahai. mlm ni nape lah rs cm sebak. berusaha, k?

1 comment:

rathiqah azmira rosli said...

alololo...tamo nangesh k..:)

You know what’s beautiful?

Your eyes blinking, your pupils dilating when you’re euphoric, the curve of your smile, the shade of your teeth, the arch of your back, the fingers typing, the breathing thing you do, the thoughts. Your thoughts. How you think is beautiful; how a thought comes to mind is…a miracle, how you operate, how you are; just you. In every sense of the word; all your blood cells, neurons, organs, your limbs, your soul. You are breathtaking, mashaa’Allaah.


:D

You can’t control the things that happen to you but you can control the way you react to them. It’s all perception.
You Again (Movie)

41568319681